ღخانوم خونه ღ

ღخانوم خونه ღ

ღღخاص ترین مخاطب دنیا دوست دارمღღ
ღخانوم خونه ღ

ღخانوم خونه ღ

ღღخاص ترین مخاطب دنیا دوست دارمღღ

مخاطب خاص فقط عزیز دلم ...


شایید من بد کردم شاییدم تو

مهم شایید ها نیست

مهم این است که دیگر ((ما)) نیستیم 

 

 

 

از جداییمان برایه هر کس گفتم حق را به من داد 

اما....

انها نمیدانند ....

من حق را نمیخواههم من تورا میخواهم حتی بد ................

 

 

 

حوصله ات که سر میرود با دلم بازی نکن

من در پی بی حوصلگیهاییم با تو زندگی کردم ...

 

 

 

مخاطب خاصم :((خودش میدونی کیه))

روز خوب داشتن

حال خوب داشتن 

نعمتیه که با دوباره برگشتنت به من دادی

خیلی دوست دارم  اونقد زیاد که نمیخوام از دستت بدم به هیچ قیمتی ...


 

تنهای

 

تنهای مجازات روز هایه با او بودن است ...........



دیگر از میم مالکیت استفاده نمیکنم شب بخیر قشنگش.....


خوب به خودم فکر میکنم میبینم این همه نبودنت

ای همه نداشتنت

خیلی هم تقصیر تو نیست ... من خودم قانون بازی را بلد نبودم

کوچ پرنده به من اموخت

وقتی هوایه رابطه سرد است فقط باید رفت

بدون کلامی که بویه اشک دهد

فقط رفت

بدون نگاهی که رنگ حسرت داشته باشد ....

و من شنیدم گفت : راحت شدم

دل خوش کردن



برایه دل خوش کردن کسی حرفی نزنید که بعدا باعث دل تنگیش شود



بــه یــاد کــســے کــه...
دیــگــه بـهــش زنــگــ نــمــے زنــم....
امــا اگــه بــفــهــمــم خــطــش خــامــوشــه...
دق مــے کــنـــــــم...






روزی


روزی خواهم رفت
ان روز
که دیگر
تو نباشی در من
و ان روز شعرم از هیچ بود خالی تر