ღخانوم خونه ღ

ღخانوم خونه ღ

ღღخاص ترین مخاطب دنیا دوست دارمღღ
ღخانوم خونه ღ

ღخانوم خونه ღ

ღღخاص ترین مخاطب دنیا دوست دارمღღ

مخاطب خاص فقط عزیز دلم ...


شایید من بد کردم شاییدم تو

مهم شایید ها نیست

مهم این است که دیگر ((ما)) نیستیم 

 

 

 

از جداییمان برایه هر کس گفتم حق را به من داد 

اما....

انها نمیدانند ....

من حق را نمیخواههم من تورا میخواهم حتی بد ................

 

 

 

حوصله ات که سر میرود با دلم بازی نکن

من در پی بی حوصلگیهاییم با تو زندگی کردم ...

 

 

 

مخاطب خاصم :((خودش میدونی کیه))

روز خوب داشتن

حال خوب داشتن 

نعمتیه که با دوباره برگشتنت به من دادی

خیلی دوست دارم  اونقد زیاد که نمیخوام از دستت بدم به هیچ قیمتی ...


 

نظرات 3 + ارسال نظر
ادوین جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:28 ب.ظ http://nimkatekhali.blogsky.com/

سلام وب قشنگی داری اهنگت منو کشته

[:S019:منم یکی دیگه کشته موفق و مویید باشی

ali یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ http://ali751.blogfa.com

salam kojayeeeeeeeeeeeeeeee to???????????????che khabar?nistidge???ruberahi nafas?ghashange ghalebe webet

مرسی داداشم...............................................

nashenas سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ق.ظ

ki toro koshte abji atii

اباجی یا داداشی عزیز یه نفر که خودش میدوونه کیه
یه چیزی تو از کجا میدونی من اجی اتیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رامیین تویییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا انیس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد