ღخانوم خونه ღ

ღخانوم خونه ღ

ღღخاص ترین مخاطب دنیا دوست دارمღღ
ღخانوم خونه ღ

ღخانوم خونه ღ

ღღخاص ترین مخاطب دنیا دوست دارمღღ

تنهای

 

تنهای مجازات روز هایه با او بودن است ...........



دیگر از میم مالکیت استفاده نمیکنم شب بخیر قشنگش.....


خوب به خودم فکر میکنم میبینم این همه نبودنت

ای همه نداشتنت

خیلی هم تقصیر تو نیست ... من خودم قانون بازی را بلد نبودم

کوچ پرنده به من اموخت

وقتی هوایه رابطه سرد است فقط باید رفت

بدون کلامی که بویه اشک دهد

فقط رفت

بدون نگاهی که رنگ حسرت داشته باشد ....

و من شنیدم گفت : راحت شدم

نظرات 2 + ارسال نظر
ali دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ب.ظ http://ali751.blogfa.com

سلام ابجی جونم کجایی دیگه به ما سر نمیزنی....دیگه امتحاناتم تموم شد.توچی چیکار میکنی تنهای داداشی...باز که غمگینی!!!یه کتک حسابی باید بخوری دختره پرو مگه نگفتم نباشی هاااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!نگرانتم نفسم مراقب خودت باش...

داداش نمیدونی با دل خواهرت تو این چند وقت چی کردن داداشم خیلی تنهام داداش فقط برام دعا کن همین ببخشین بهت سر نزدما خیلی حالم بد بود این روزا البته الانم بده

Mohammad Hosein جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ http://shokripour.ir

سلام
امیداوارم که سایتت هر روز رونق بیشتری بگیره و هر روز بینندگان بیشتری داشته باشه
اگه خدا بخواد سایت ما یعنی حلقه ی شهید شکری پور هم قرار سال روز پیروزی انقلاب افتتاح شه خوش حال میشم بهم سر بزنین
روز خوش

چشم حتما بازم سر بزنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد