ღخانوم خونه ღ

ღخانوم خونه ღ

ღღخاص ترین مخاطب دنیا دوست دارمღღ
ღخانوم خونه ღ

ღخانوم خونه ღ

ღღخاص ترین مخاطب دنیا دوست دارمღღ

خداحافظ




یادته یه روز بهم گفتی هر وقت خواستی گریه کنی برو زیر بارون که نکنه یه نامردی اشکاتو ببینه وبهت بخنده !؟ گفتم اگه بارون نیومد چی ؟…. گفتی اگه چشمای قشنگ تو بباره آسمون گریش میگیره…. گفتم یه خواهش دارم. وقتی آسمون چشمهام خواست بباره تنهام نذار… گفتی: چشم !! حالا امروز من دارم یه گوشه ی خلوت گریه می کنم اما آسمون نمی باره…. تو هم اون دور دورا ایستادی و داری به من می خندی..!!





داره بارون میاد کوچه بازم لبریزه احساسه

هنوزم نم نم بارون صدای ما رو میشناسه

 همین دیروز بود انگار

تو با من تو همین کوچه

میگفتی:

 ((زندگی وقتی تو با من نیستی پوچه ))

آهای "بارون پائیزی کی گفته تو غم‌انگیزی

 تو داری خاطراتم رو تو ذهن کوچه می‌ریزی.....








رفتم

. بودم! دیــــــــــــدم با دیگری شـــادتری . رفتــــــــــم . .................. 74170_593637020651357_872211038_n.jpg

عشق من

عشق "رویاهای من کسیه که:

حتی وقتی مث سگ و گربه به جون هم افتادیم,

شب نزاره از بغلش جم بخورمو بگه:

آشتی نکردیماااااااااا

ولی من بدون تو خوابم نمیبره...!!

سیگار بهترین دوست

قدر سیگار را آن مریضی میداند که اسیر بستر است و پزشکش از سیگار منعش کرده و در حسرت گریزی ست به آنسوی پنجره…

برای یک نخ سیگار…

قدر سیگار را آن سربازی میداند که در نقطه ی صفرمرزی , در بیابانی سرِ پُست است و به هر کجا که نگاه میکند , در عمق برهوت , چهره ی خندان دوست دختر ازدواج کرده اش را میبیند و در حسرت رفیقی ست… برای یک نخ سیگار…

قدر سیگار را آن رفتگری میداند که در نیمه شبی بارانی , خسته از جارو زدن , لب جدولی در کنار خیابان مینشیند که نفسی تازه کند و به یاد بدبختی هایش سیگاری آتش… اما افسوس که بسته ی سیگارش خالی ست و در حسرت رهگذری ست…. برای یک نخ سیگار… . . .

 آری رفیق…

قدر سیگارت را بدان

و

عاشقانه سیگار بکش…

شاید فردا حسرتش را بکشی.





حالم بددددددددددددددددددددددددددده

سلامتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

حالم زیاد خووب نیست

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

یعنی اصلا خوب نیستتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

این روزا همش فشارم رو 5 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

حال روحیمم خوب نیست دوستم خود کشی کرده

در کل وضعیت خوبی نداشتم و ندارم همین دیگه

خبری نبود دیگه تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید



چقدر خــــوبه بدونی یکی یه جایی داره … یه آهنگی رو بیاد تــــو گوش میـده …



وقتی خسته ام


وقتی کلافه ام


وقتی دلتنگم

بشقاب ها را نمی شکنم


شیشه ها را نمی شکنم


... غرورم را نمی شکنم


دلت را نمی شکنم


در این دلتنگی ها


زورم به تنها چیزی که میرسد


این بغض لعنتی است...